luni, 15 februarie 2016

INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT A ROMANIEI. PROIECTE STRATEGICE


ROMANIA LA TAIFAS:

Tema:
“Infrastructura de transport a Romaniei-Proiecte strategice. ” 

Key speaker:
        Clotilde Armand
Panel:
Ion Dedu
Sorin Jidovu



Cine este Clotilde Armand?
Clotilde este un “Centraliens”, adica absolventa a uneia dintre cele mai vechi si prestigioase “grande ecole” de inginerie Ecole Centrale Paris sau, pe numele ei originar, École Centrale des Arts et Manufactures.
Are un dublu masterat la MIT-  Ocean Engineering si Technology and Policy.
2007 - 2010
2010 - 2013
2013 - prezent
Clotilde este cetatean roman

Cine este Sorin Jidovu? 
Sorin a absolvit Facultatea de Electronica a Universitatii Politehnice Bucuresti.
Din 2000 lucreaza pentru
 AP Trans Romania SRL iar din 2006  a devenit Managing Director
DIn 2015 este
Regional Manager Kapsch CarrierCom Romania membra a grupului austriac, unul din liderii globali furnizori de tehnologii și servicii pentru transportul feroviar și operatorii de transport public urban, rețele de transport și companiile de furnizare a energiei.

Cine este Ion Dedu ?
A fost, mai multi ani, director de infrastructura in Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB). 
In 2006 si a devenit asociat si director general la Urban Proiect Grup SRL. 
In 2008 a fost numit director executiv in Directia de Transporturi a PMB. pana in iulie 2015.



Invitatie la reflectie:
La 100 de ani de la Marea Unire, Romania nu are autostrada peste Carpati!
Coruptie, incompetenta, birocratie, legislatie inadecvata, teama de raspundere, reavointa, conspiratie, prostie sau motive obiecive? 
Cateva proiecte mari pentru infrastrucutra de drumuri a Romaniei exprima aceasta imensa nputinta si frustrare nationala: Coridorul 4, autostrada Transilvania şi autostrada către  Moldova.
Infrastructura de cai ferate a Romaniei imbatraneste. Ce ar insemna Romania acum dar cu o strucutra de trenuri rapide? Cine se gandeste la asta acum in Romania?
Ce ar insemna Romania cu Bucurestiul legat de Dunare sau cu Portul Constanta dezvoltat la capacitate maxima si functionand ca un hub al Europei catre Asia?
Functionari timorati, prost platiti, demotivati in a-si asuma raspunderea de a semna pe sume mari in vremuri tulburi si nostalgici dupa vremurile in care “era bine pentru toti” (numai pentru tara nu), tin statul captiv si sporesc frustrarea nationala. 
In timpul acesta Romania pierde miliarde.
Europa “nu are grija de noi”, fiecare tara membra isi alege stretegiile care o avantajeaza doar noi refuzam sa ne stabilim prioritatile, sa initiem proiectele cu adevarat importante pentru Romania.
Ambasadorul SUA vine si ne spune ca Romnia trebuie sa aiba un proiect pentru Romania. 
Cine are asta in fisa postului?
Cine are grija de strategia privind infrastructura Romaniei? 
A avut vreodata cineva aceasta preocupare reala pentru Romania?

Prin Prezenta lui Clotilde Armand incercam sa aducem asupra temei o perspectiva proaspata, “outside the box”, dar implicata. Suntem convinsi de obiectivitatea abordarii si de profesionalismul ei.
Am incercat prin panelul RLT sa asiguram mai multe fatete ale temei si obiectivitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile voastre la acest articol. Multumim